انتشار جدول پخش اجراهای برخط «ماه و نوا»

انجمن موسیقی ایران با انتشار جدول پخش اجراهای برخط «ماه و نوا» اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند این اجراها را در صفحات اینستاگرامی این انجمن‌، بنیاد رودکی و هفدانگ رایگان تماشا کنند.
تصویر انتشار جدول پخش اجراهای برخط «ماه و نوا»

به گزارش سایت خبری پرسون، براساس جدول منتشرشده، ۱۲ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی در این برنامه حضور دارند‎.

با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و برای رعایت مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، اجراهای این برنامه‌ها مجازی پخش می شود.

بر همین اساس، صفحات اینستاگرامی انجمن موسیقی ایران، بنیاد رودکی و هفدانگ به عنوان بسترهای پخش مجازی معرفی شده و مخاطبان می‌توانند براساس زمان‌بندی مشخص شده در جدول، به صورت رایگان اجراها را مشاهده کنند.

این مجموعه از اجراها آنلاین توسط انجمن موسیقی ایران با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

این فصل از برنامه‌ها در سه دوره توسط انجمن موسیقی ایران برنامه‌ریزی و به صورت ماهیانه اجرا خواهد شد. گونه‌های مختلف موسیقی از جمله موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک غربی در این دوره در جدول برنامه‌ها گنجانده شده‌اند تا از حداکثر ظرفیت هنرمندان موسیقی در سه دوره برگزاری استفاده شود.

مجموعه کنسرت‌های آنلاین در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد ۱۴۰۰ طبق جدول‌های اجرایی پخش خواهند شد.

303810