امام جمعه ایلام خبر داد:

برخی محلات فاقد مسجد هستند

نماینده ولی فقی دراستان ایلام گفت: برخی مناطق استان ایلام فاقد مسجد و برخی نیز با مساجد فاصله بسیار زیادی دارند از این رو دستگاه های مرتبط با این موضوع باید در این زمنیه تدابیر لازم را بیندیشند و برای ساخت مسجد و مکان های مذهبی و فرهنگی اقدام کنند.

تصویر برخی محلات فاقد مسجد هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار؛ نماینده ولی فقیه در استان ایلام، ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، ابراز داشت: نگاه جهانیان بعد از آزادسازی خرمشهر به کشور ایران و انقلاب اسلامی تغییر کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ه) بعد از آزادسازی خرمشهر فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، عنوان کرد: در آن زمان که کشورهای دنیا ساده ترین وسایل و ابرازهای نظامی را به ما نمی دادند، خدای متعال به انقلاب اسلامی و مردم لطف و عنایت کردند و خرمشهر آزاد شد.

امام جمعه ایلام در ادامه تصریح کرد: این نگاه و عنایت ویژه الهی در ادامه همان مسیر منجر به پیشرفت، توسعه و اقتدار کشورمان در سطح منطقه و جهان شد.

وی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر با مردم فلسطین، مطرح کرد: لطف الهی باعث پیروزی مردم فلسطین در جنگ اخیر در برابر رژیم کودک کش فلسطین شد و این پیروزی معادلات را برای صهیونیست ها به هم زد و منجر به پذیرش آتش بس بدون قید و شرط توسط آن رژیم کودک کش شد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در پایان با اشاره نقش و اهمیت مسجد در جامعه اسلامی، اظهار داشت: برخی مناطق استان ایلام فاقد مسجد و برخی نیز با مساجد و کانون های فرهنگی و مذهبی فاصله بسیار زیادی دارند از این رو دستگاه های مرتبط با این موضوع باید در این زمنیه تدابیر لازم را بیندیشند و برای ساخت مسجد و مکان های مذهبی و فرهنگی اقدام کنند.

نوروزی_استان ایلام

290573