رییس دانشگاه علوم پزشکی استان؛

کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند که از این تعداد، ۶۲ نفر در ارومیه بودند.
تصویر کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده اظهار داشت : طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند که از این تعداد، ۶۲ نفر در ارومیه بودند.

وی اضافه کرد: در این مدت همچنین شاهد ابتلای ۴۹۸ نفر در آذربایجان‌غربی به کرونا بودیم که نسبت به هفته‌های گذشته کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار کرونایی نیز در استان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

آقازاده اظهار کرد: کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به هزار و هفت نفر رسیده که ۵۱۷ نفر مشکوک بوده و ۴۹۰ نفر مبتلای قطعی هستند.

وی گفت: از کل بستری شدگان در آذربایجان‌غربی، ۲۱۹ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان بوده و ۴۲ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

انتهای پیام/

290177