مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

عیدانه یک میلیارد و ۵۰۹ میلیون تومانی به دست ایتام و محسنین رسید

صفری از واریز یک میلیارد و ۵۰۹ میلیون تومان به حساب ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

تصویر عیدانه یک میلیارد و ۵۰۹ میلیون تومانی به دست ایتام و محسنین رسید

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و مشارکت‌های مردمی از اولویت‌های اصلی و مهم کمیته امداد استان زنجان در حوز خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت است.

او افزود: همراهی سایر دستگاه‌ها با برنامه‌های اجرایی این نهاد موجب هم افزایی و تأمین منابع مورد نیاز برای رسیدگی اثربخش به خانواده‌های تحت حمایت شده و با همین نگاه استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان به عنوان یکی از نهاد‌های پشتیبان از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از اقدامات و اولویت‌های این نهاد در این بخش است.

صفری ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده در سفر سیّد پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به شهرستان خرمدره در اسفند ماه پارسال، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۹ میلیون تومان برای کمک به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به این نهاد مساعدت شد.

او افزود: مبلغ مساعدت شده توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بر اساس نیازسنجی انجام شده به حساب ۴ هزار و ۵۶۶ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به عنوان عیدانه ماه مبارک رمضان واریز شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

290101