دبیر ستاد انتخابات استان همدان:

هدف اصلی عوامل اجرایی برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و امن است

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: عوامل اجرایی انتخابات در تلاش برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و امن در استان هستند.
تصویر هدف اصلی عوامل اجرایی برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و امن است

الماسی دبیر ستاد انتخابات استان همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون در خصوص آخرین اخبار مراحل صلاحیت و رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی شورای شهر و روستا اظهار کرد: همه عوامل اجرایی انتخابات در تلاش هستند که انتخاباتی قانونمند، سالم و امن را در استان و سراسر کشور برگزار کنند.

وی در خصوص انتخابات شورای شهر و روستا گفت: رسیدگی به اعتراضات نامزدهای رد صلاحیت شده برای انتخاب اعضای شورای شهر در حال انجام است و صلاحیت نهایی افراد ۷ خرداد ماه اعلام می شود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان ادامه داد: در انتخابات شوراهای روستا نیز تا دو روز آینده کار صلاحیت و رد صلاحیت نامزدهای ابلاغ می شود و افراد رد صلاحیت شده می توانند به عدم صلاحیت خود اعتراض داشته باشند.

الماسی در ارتباط با برگزاری انتخابات نماینده شورای اسلامی در حوزه بهار و کبودرآهنگ نیز خاطرنشان کرد: تا ۷ خرداد ماه نتیجه اعتراض رد صلاحیت شده ها اعلام می شود.

وی در مورد اعلام صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری هم بیان کرد: ۷ خرداد ماه اسامی نهایی کاندیداهای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان اعلام و به مدت ۲۰ روز کار تبلیغاتی کاندیداهای اعلام شده آغاز می شود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان در پایان افزود: آموزش دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان آغاز شده و اقلام بهداشتی نیز برای شعب اخذ رای تهیه و تامین شده تا انتخابات به صورت سالم و همراه با رعایت موازین بهداشتی برگزار شود.

289743