‍ استاندار قزوین:

تقویت جمعیت هلال احمر،خدمت به مردم و جلوگیری از مشکلات در مواقع بحران است

به مناسبت هفته هلال احمر بعداز ظهر امروز هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین از جمعیت هلال احمر استان بازدید و با مدیرعامل این جمعیت، معاونان و کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.
تصویر تقویت جمعیت هلال احمر،خدمت به مردم و جلوگیری از مشکلات در مواقع بحران است

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، جمالی‌پور ضمن تبریک به مناسبت هفته هلال احمر بیان کرد:هفته هلال احمر هفته انسان های گمنام و بی ادعاست، ارزش این خدمت را نمی‌توان در بیان سنجید و به یقین نزد خداوند متعال اجر بسیار بالایی دارد.

استاندار قزوین افزود: این جمعیت تخصصی و فنی است و رویکرد آن اجتماعی_مردمی است و به همین خاطر خود مردم نیز به صورت داوطلبانه نقش‌آفرین هستند و نوعی همزیستی، همکاری و همراهی اجتماعی در درون جمعیت وجود دارد که به اعتبار و غنای آن افزوده است.

جمالی پور تاکید کرد: از زمان ایجاد هلال احمر خدمات ارزشمندی از سوی این نهاد صورت پذیرفته و مایه اعتماد مردم عزیز شده است، این جمعیت از جایگاه بسیار والایی نزد مردم برخوردار است و تمامی عناصر این جمعیت مکلفند از این ارزش اجتماعی صیانت کنند.

استاندار قزوین گفت: در بحران‌ها در راستای حل مشکل و ساماندهی مسائل می توانید با انرژی و انگیزه از این ظرفیت بالا و دستاورد بزرگ استفاده کنید، زیرا از جمله نهادهایی که دارای اعتماد جدی در بین مردم است ، جمعیت هلال احمر میباشد.

جمالی پور تاکید کرد: تمام همت خود را به کار می بندیم تا این جمعیت با استفاده از ابزار، تجهیزات و امکانات لازم بتواند به مردم عزیز خدمت ارائه دهد، زیرا تقویت جمعیت هلال احمر خدمت به مردم و جلوگیری از مشکلات در مواقع بحران است.

استاندار قزوین در پایان افزود: در بحران ویروس کرونا جمعیت هلال احمر نقش بسیار پر ارزشی را ایفا نموده است که شایسته تقدیر است.

گفتنی است جمعیت هلال احمر استان در بخش امداد رتبه دوم کشوری را در سال گذشته کسب نمود.

288287