رئیس اداره طرح و برنامه صمت کرمانشاه:

تسهیلات 650 میلیارد تومانی به واحدهای تولیدی

رئیس اداره طرح و برنامه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از اختصاص ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تام به واحدهای تولیدی این استان خبر داد.
تصویر تسهیلات 650 میلیارد تومانی به واحدهای تولیدی

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، رئیس اداره طرح و برنامه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از اختصاص ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تام به واحدهای تولیدی این استان خبر داد.

حسین فیض‌جعفری صبح امروز با اشاره به اختصاص ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان کرمانشاه اظهار کرد: فرایند پرداخت تسهیلات تأمین مالی پروژه‌های دارای اولویت بخش صنعت، معدن و تجارت در قالب طرح تام عملیاتی شد.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت طی تفاهم نامه‌ای با سه بانک مبلغ ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش تولید منعقد کرده است.

رئیس اداره طرح و برنامه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به سهم ۶۵۰ میلیارد تومانی این استان گفت: این مقدار که معادل ۲.۴ درصد سهم کشور است، شامل ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش سرمایه ثابت و ۴۵۰ میلیارد تومان در بخش سرمایه در گردش است.

وی تاکید کرد: اولویت اصلی این منابع در مرحله اول برای پرداخت تسهیلات و تأمین منابع مالی برنامه‌های مرتبط با استفاده از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی محصولات منتخب، نهضت ساخت داخل یعنی جایگزینی واردات، فعال سازی واحدهای راکد و توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

فیض‌جعفری افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به سامانه بهین یاب به آدرس http://behinyab.ir زیر بخش تأمین مالی تسهیلات طرح تام مراجعه و ثبت نام کنند.

منبع : مهر

288106

مطالب مرتبط