امام جمعه ایلام:

بسیج سازندگی در جهت توسعه کشور حرکت می کند

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: بسیج همیشه در زمینه های بسیاری در خط مقدم قرار داشته است و همیشه در جهت توسعه استان حرکت کرده است.

تصویر بسیج سازندگی در جهت توسعه کشور حرکت می کند

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام اله نور کریمی تبار؛ نماینده ولی فقیه در استان ایلام،در دیدار با فرمانده سپاه استان ایلام که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی انجام گرفت: ابراز کرد: بسیج همیشه در زمینه های بسیاری در خط مقدم قرار داشته است و همیشه در جهت توسعه استان حرکت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: بسیج یک نقطه عطف در 40 سال گذشته ایران اسلامی می باشد که همواره کمک حال انقلاب و مردم این کشور بوده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به نقش پررنگ بسیج در حوادث گوناگون از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز، اظهار کرد: حرکت بسیج همواره در جهت پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بوده است.

حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از این دیدار عنوان کرد: تفکر بسیج، همان تفکر مجاهدان و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی می باشد.

امام جمعه ایلام در پایان مطرح داشت: در زمینه توسعه ایران اسلامی هر چه در توان دارید بگذارید، مانند همان مجاهدان که از مرزها محافظت می کنند.

نوروزی_استان ایلام

287534