فرمانده انتظامی استان زنجان مطرح کرد؛

تولیدکنندگان و صنعتگران؛ پیش‌قدم در تامین امنیت کشور

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تولید کنندگان و صنعتگران، پیشگامان تامین امنیت در کشور هستند.

تصویر تولیدکنندگان و صنعتگران؛ پیش‌قدم در تامین امنیت کشور

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سردار رحیم جهانبخش، روز یکشنبه با حضور در شرکت تولیدی نیک‌ریس زنجان به مناسبت هفته کارگر به همراه روسای عقیدتی سیاسی و حفا افزود: کارآفرینان و تمام کسانی که سرمایه خود را در راه اشتغال به کار بسته اند پیش قراولان تولید امنیت هستند و بخش عمده ای از ایجاد امنیت را بر عهده دارند.

وی در این بازدید از زحمات و تلاش‌های کارگران برای رونق تولید در کشور و استان، قدردانی کرد و اظهار داشت: تحقق شعار سال و مبارزه با قاچاق کالا، به جد در دستور کار پلیس قرار دارد تا مانع‌زدایی ها و پشتیبانی‌ها را در زمینه تولید انجام داده شود.

سردار جهانبخش با بیان اینکه توجه به حوزه صنعت موجب افزایش اشتغال در جامعه می‌شود، تصریح کرد: هر اندازه صنعت و اشتغال در جامعه رونق پیدا کند به همان اندازه آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش پیدا می‌کند که این امر موجب ایجاد امنیت در جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه تلاش می‌‌‌کنیم با پیوند با بخش صنعت در استان زنجان فضای خوبی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم، گفت: بخش عمده این فعالیت‌ها و اولویت‌های نیروی انتظامی بنا به فرمایشات رهبری درحوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

منبع: ایرنا

286199