مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی خبرداد:

برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی و تکمیلی خبرنگاری

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی با رعایت پروتکل های بهداشتی یک دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی خبرنگاری برای علاقمندان به این رشته برگزار می کند.
تصویر برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی و تکمیلی خبرنگاری

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان شمالی، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: در اجرای بند 3 و 14 وظایف خانه مطبوعات و رسانه ها؛ این خانه برای علاقمندان به رشته خبرنگاری یک دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی به صورت حضوری، در اوایل خردادماه جاری برگزار می کند

علی خادمی اظهار کرد: آموزش این دوره ها را اساتید باتجربه استانی عهده دار خواهند بود.

وی تاکید کرد: مدیران رسانه هایی که نیروهای نیازمند گذراندن این دوره آموزشی را دارند، نیز می توانند نسبت به معرفی آنان به خانه مطبوعات برای گذراندن این دوره اقدام نمایند.

خادمی گفت: علاقمندان به رشته خبرنگاری خارج از رسانه ها نیز می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

وی مهلت ثبت نام از علاقمندان به دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی را تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند درخواست خود را به شماره همراه 09156022535 پیامک نمایند.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی افزود: برگزاری دوره های آموزش تخصصی نیز در دستور کار خانه مطبوعات قراردارد که در 6 ماهه نخست امسال برگزار و اطلاع رسانی های لازم نیز انجام خواهد گرفت.

وی افزود: برگزاری دوره های تخصصی نیازمند دعوت اساتید کشوری است که با فروکش کردن بیماری کرونا، شاهد برگزاری این دوره ها خواهیم بود.

خادمی گفت: برگزاری آموزش دوره های تولید محتوای رسانه؛ موشن گرافیک، اینفوگرافی، آموزش موبایل نویسی و طراحی اپلیکیشن های کاربردی از جمله این دوره هاست که علاوه بر استفاده کاربردی در رسانه های امروز به ایجاد اشتغال نیز کمک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: کلیه شرکت کنندگان در دوره های آموزشی گواهینامه پایان دوره دریافت خواهند کرد.

گفتنی است: هم اکنون در خراسان شمالی 37 رسانه دارای مجوز و حدود 50 سرپرستی خبرگزاری ها و روزنامه ها مکتوب کشوری با 223 فعال رسانه ای مشغول به فعالیت می باشند.

284634

مطالب مرتبط