راه انداری مجدد معدن آسمینون منوجان

دادستان منوجان گفت: در راستای حمایت از کار و تولید و رونق اقتصادی و منویات مقام معظم رهبری معدن آسمینون منوجان مجدداً راه اندازی و زمینه تثبیت و حفظ اشتغال ۱۲۰۰ نفر فراهم شد.
تصویر راه انداری مجدد معدن آسمینون منوجان

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، امید رضایی با بیان این نکته که معدن آسمینون یکی از معادن مهم در کشور است، افزود: این معدن با مشکلاتی از قبیل حوزه کار کارگری، حقوق دولتی و غیره مواجه بود که منجر به تعطیلی آن در فروردین ماه سال جاری شده بود.

وی ادامه داد: حل مشکل این معدن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قضائی در دستور کار قرار حوزه قضائی شهرستان واستان قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن، با رفع مشکلات موجود و پرداخت معوقات کارگران معدن از اول اردیبهشت ماه معدن فعالیت خود را از سر گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب منوجان اظهار داشت: با حمایت قضائی، موجبات شروع بکار معدن و همچنین پرداخت معوقات کارگران و رونق تولید و اشتغال زایی و تثبیت اشتغال هزار و ۲۰۰ نیرو در این معدن فراهم شد.

رضایی تاکید کرد: براساس درک صحیح از شرایط اقتصادی کنونی و تأکیدات آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضائیه، دستگاه قضائی شهرستان منوجان با تمام توان از سرمایه گذار و سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی حمایت خواهد کرد.

منبع: مهر

284368