معاون استاندار ایلام:

با بانک‌های ناقض پروتکل های بهداشتی برخورد شود

معروف بسطامی گفت: باید عبور و مرورها کاهش یابد و فرمانداران بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادرات و بانک ها نظارت جدی داشته باشند.

تصویر با بانک‌های ناقض پروتکل های بهداشتی برخورد شود

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، معروف بسطامی؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ظهر امروز در نشست قرارگاه عملیاتی کرونا با اشاره به نزدیک شدن به فصل برداشت محصولات کشاورزی، ابراز کرد: کمباین دارانی که قصد دارند از استان های دیگر به استان ایلام بیایند، باید جواب تست منفی بیماری کرونا را همراه خود داشته باشند.

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان ها باید با همکاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود، هماهنگی لازم را برای ورود کمباین داران به استان انجام دهند.

بسطامی تصریح کرد: کمباین داران پس از ورود به شهرستان تنها 48 ساعت وقت دارند تست منفی کرونای خود را به یکی از مراکز پلیس راهور در سطح استان ارائه دهند، در غیر این صورت باید استان را ترک کنند.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از این نشست با ابراز اینکه باید ورود و خروج به استان تحت کنترل دقیق باشد، اظهار کرد: وظیفه نظارت بر کمباین داران و کنترل تست آنها بر عهده نیروی انتظامی، پلیس راهور، جهاد کشاورزی و فرمانداری ها می باشد.

وی با بیان اینکه باید درصد رعایت پروتکل های بهداشتی صادر شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، به بالای 90 درصد برسد، گفت: باید با نظارت دقیق بر رعایت پروتکل ها در مکان های شلوغ مانند بانک ها، سرعت سرایت و شیوع بیماری را کنترل کنیم.

معاون استاندار ایلام ضمن انتقاد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی ادارت و بانک ها، عنوان کرد: باید عبور و مرورها کاهش یابد و فرمانداران بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادرات و بانک ها نظارت جدی داشته باشند.

نوروزی_استان ایلام

284024