معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

اعمال قانون بیش از ۱۲ هزار خودرو

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان از اعمال قانون برای ۱۲ هزار و ۵۶۳ دستگاه خودرو در استان زنجان خبر داد و گفت: این مهم به علت عدم توجه این رانندگان به محدودیتهای تردد در شرایط قرمز کرونایی بوده است.

تصویر اعمال قانون بیش از ۱۲ هزار خودرو

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سرهنگ مرتضی عباسی در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در ارتباط با موج چهارم کرونا در استان افزود: افزایش تردد خودروها از ۱۵ فروردین امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد و میزان رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان از ابتدای شروع طرح نیز ۶۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد مجوزهای صادره برای تردد خودروها از استان زنجان ۲ هزارو ۶۵۸ فقره بوده است، افزود: به ۱۳ هزارو ۴۶ راننده خودرو توسط پلیس تذکر لسانی داده شده و ۹هزارو ۳۳۷ دستگاه خودرو عودت داده شده اند.

این مسوول با بیان اینکه ۱۰ هزارو ۶۶۴ دستگاه خودرو در طرح محدودیت تردد شبانه در استان زنجان به میزان ۲ میلیون ریال اعمال قانون شده اند، گفت: ۳۸۹ فقره خودرو نیز اعمال قانون پنج میلیون ریالی و ۱۵ هزار و ۱۰۴ فقره به میزان ۱۰ میلیون ریالی در استان زنجان انجام گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان در خصوص بازدید از اصناف استان نیز گفت: از زمان اجرای طرح محدودیت ها از ۳۶ هزارو ۳۵۳ واحد اصناف استان بازدید، به ۱۱ هزارو ۹۷۴ واحد تذکر داده شد و سه هزارو ۶۴۹ واحد صورت‌جلسه و ۴۳۷ واحد صنفی پلمب شدند.

وی همچنین از کشف ۸۰۰ هزار عدد ماسک و ۴۳ هزار و ۱۰۵ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده طی بازرسی از صنوف خبر داد و خاطرنشان کرد: هفت دستگاه خودروی پلاک مخدوش نیز در این مدت شناسایی و متوقف شده است.

منبع: ایرنا

283597