رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم در استان زنجان:

درجه تب کرونا در طارم همچنان بالا است

رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم از ابتلای ۵۸۱ نفر به کرونا خبر داد.
تصویر درجه تب کرونا در طارم همچنان بالا است

به گزارش سایت خبری پرسون، ارشد بهرامی در جمع خبرنگاران با اشاره به روند بالای شیوع بیماری کرونا در طارم مانند سایر نقاط استان، تصریح کرد: با توجه به شیوع بسیار بالای بیماری کرونا در شهرستان طارم، بیش از ۳۰ شهروند طارمی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه از مجموع مبتلایان طارمی بستری شده در بیمارستان ۹ نفر در بیمارستان شهدای این شهرستان دوران بیماری خود را طی می‌کنند، افزود: با توجه به پر شدن تخت‌های بیمارستانی استان، از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه ماسک زدن، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از دورهمی و تجمع، علاوه بر حفظ سلامت خود، یاری‌گر کادر بهداشت و درمان نیز باشند.

این مسئول با اشاره به افزایش تعداد بیماران سرپایی در طارم، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد مبتلایان در طارم به ۵۸۱ نفر رسیده که این افراد در ایزوله خانگی به سر می‌برند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم از افزایش فوتی‌ها در طارم همزمان با موج جدید بیماری خبر داد و متذکر شد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۹ شهروند طارمی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۹ فوت در فروردین امسال‌ اتفاق افتاده است.

هم‌جواری طارم با استان‌های شمالی که از همان روزهای آغاز بیماری، حال خوشی نداشتند و نیز افرایش ورود کارگران فصلی همزمان با آغاز فصل کشت و کار در طارم، در حال حاضر از مهم‌ترین دغدغه‌های مبارزه با این بیماری در طارم به شمار می‌رود.

منبع: ایسنا

283443