بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از دو پروژه عمرانی

عبدالله بهادری گفت: ساختمان امور مالیاتی استان نیز در فاز دوم خود با 20درصد پیشرفت فیزیکی همراه می باشد و امیدواریم با برداشتن موانع و مشکلات پیش پای این پروژه، با روندی بهتر مسیر احداث خود را طی کند.
تصویر بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از دو پروژه عمرانی

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، عبدالله بهادری؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ظهر امروز در بازدید از طرح احداث ساختمان اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ابراز کرد: باید روند اجرای این پروژه با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: این پروژه زمینی به متراژ 2 هزار 500 متر دارد و قرار است ساختمانی در 7 طبقه با زیر بنای 8 هزار متر ساخته شود.

بهادری با تاکید بر تسریع در انجام عملیات های ساخت این پروژه، اظهار کرد: این پروژه با 20 در صد پیشرفت فیزیکی در جریان است و با رسیدن این پروژه امیدواریم با سرعت بیشتری به روند خود ادامه دهد.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از ساختمان امور مالیاتی استان نیز مطرح داشت: ساختمان امور مالیاتی استان با زیربنای ۶ هزار 500 متر مربع در زمینی به مساحت یک هزار ۶۸۰ مترمربع و نیز در هفت طبقه با اسکلت فلزی پیچ و مهره ای و عرشه فولادی درحال ساخت می باشد.

وی در پایان این بازدید تصریح کرد: ساختمان امور مالیاتی استان نیز در فاز دوم خود با 20درصد پیشرفت فیزیکی همراه می باشد و امیدواریم با برداشتن موانع و مشکلات پیش پای این پروژه، با روندی بهتر مسیر احداث خود را طی کند.

نوروزی_استان ایلام

282426

مطالب مرتبط