شرایط پرسپولیسی‌ها در گوا

تیم فوتبال پرسپولیس شرایط خوبی را در گوا سپری می‌کند اما با یک چالش مواجه است.
تصویر شرایط پرسپولیسی‌ها در گوا

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته به گوا رسید تا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ حاضر شود.

سرخپوشان در حالی به گوا رسیدند که قرار بود روز شنبه با پرواز ۱۰:۳۰ به سمت این شهر از تهران پرواز کنند اما این پرواز دستخوش تغییراتی شد. این تغییرات باعث شد تا برنامه پرسپولیسی‌ها هم دچار تغیراتی شود اما با این حال کاروان پرسپولیس در ساعات ابتدایی بامداد یکشنبه به این شهر رسید و پرسپولیسی‌ها بلافاصله به محل هتل اقامت خود رفتند.

تنها مشکل سرخپوشان در این شهر گرمای شدید و شرجی بودن زیاد هوا است. با این حال سرخپوشان سه روز قبل از آخرین بازی به محل برگزاری مسابقات رسیدند تا کمی به شرایط آب و هوایی عادت کنند.

سرخپوشان در شرایطی به این سفر رفته‌اند که دو بازیکن این تیم یعنی سعید آقایی و فرشاد فرجی به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در این سفر آنها را همراهی نمی‌کنند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ایران بامداد امروز یک شنبه وارد هتل محل اقامت خود شدند. علیرضا حقیقت پزشک تیم صبح امروز در جلسه‌ای با مسوولان هتل پیگیر مسایل مربوط به تغذیه بازیکنان و همچنین تکمیل امکانات بهداشتی در اتاق‌ها شد.

وی در این ارتباط گفت: مسایل مختلفی وجود دارد که باید در محل اسکان مراقب آن‌ها باشیم. به عنوان مثال، از مسوولان هتل خواستیم که مواد ضد عفونی کننده و ماسک در اتاق‌ها قرار داده شود. همچنین درباره منوی غذا باید هماهنگی می‌شد. ذائقه بچه‌ها، تایمینگ غذاهای اصلی و میان وعده‌ها، منوی مخصوص روز مسابقه و بعد از مسابقه، نوشیدنی‌ها و موارد دیگری از این دست را به هتل و مسوول آشپزخانه اعلام کردیم.

281691