استاندار ایلام:

شرکت ها از نیروهای بومی استفاده کنند

محمد نوذری گفت: از شرکت های فعال در حوزه انرژی در خواست داریم که تا جای ممکن از نیروهای بومی استان استفاده کنند.

تصویر شرکت ها از نیروهای بومی استفاده کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، ظهر امروز محمد نوذری؛ استانداری ایلام در نشستی با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور، ابراز کرد: باید تا جایی که امکان دارد سهم خود را از میادین مشترک انرژی علی الخصوص نفت و گاز بالا ببریم.

وی در ادامه تصریح کرد: بالا رفتن سهم برداشت از میادین مشترک گازی و نفتی باعث رشد و توسعه کشور خواهد و رشد در رشد اقتصادی کشور نمایان خواهد شد.

استاندار ایلام با اشاره به توسعه میدان نفتی مشترک آذر، عنوان داشت: این طرح که با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس محترم جمهور در اواخر سال گذشته افتتاح شد، یکی از طرح های مهم در موضوع توسعه و رشد اقتصاد می‌باشد.

وی اضافه کرد: این طرح می تواند در جهت ایجاد شغل و رونق تولید در کشور به ویژه استان ایلام قدم بزرگی را بردارد و همین امر می تواند رونق اقتصادی به کشور ببخشد.

نوذری با اشاره به هزینه کردن حدود 7 میلیارد یورو توسط دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: اقدامات دولت در چند سال گذشته در حوزه سرمایه گذاری در حوزه انرژی در استان ایلام قابل تقدیر است.

استاندار ایلام در پایان ضمن بیان اینکه این استان یکی از مناطق سرشار از انرژی می باشد، مطرح کرد: از شرکت های فعال در حوزه انرژی در خواست داریم که تا جای ممکن از نیروهای بومی استان استفاده کنند.

نوروزی_استان ایلام

281632