مرتضی عباسی:

116 واحد متخلف کرونایی در زنجان پلمپ شد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان از پلمپ شدن تعداد 116 واحد صنفی و خدماتی متخلف در استان زنجان از تاریخ 15 فروردین سال جاری خبر داد و گفت: پلمپ این واحدها به علت عدم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بوده است.
تصویر 116 واحد متخلف کرونایی در زنجان پلمپ شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مرتضی عباسی با بیان اینکه استان زنجان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: در این راستا بازرسی از اصناف با همکاری علوم پزشکی توسط پلیس به جد انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: از روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه سال جاری تاکنون ۱۱۶ واحد صنفی و خدماتی در استان زنجان به علت عدم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی پلمب شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس استان زنجان در راستای کاهش بیماری کرونا ویروس بازرسی از اماکن و واحدهای صنفی را دارد، گفت: از زمان شیوع این بیماری تاکنون بازرسی توسط پلیس اماکن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به خوبی انجام گرفته است.

عباسی تاکید کرد: پلیس همچنان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی را انجام می‌دهد.

وی گفت: پلیس استان همچنین در راستای اجرای محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۰ شب تا سه صبح نظارت لازم را دارد و این طرح با قوت خوبی اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان ابراز داشت: پلیس استان در بازرسی از اصناف اقدامات سلبی را در دستور کاری خود دارد.

منبع: مهر

280990

مطالب مرتبط