50 درصد از قراردادهای بازیکنان تیم شهرداری آستارا پرداخت شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا از پرداخت ۵۰ درصد از قراردادهای بازیکنان این تیم خبر داد.
تصویر 50 درصد از قراردادهای بازیکنان تیم شهرداری آستارا پرداخت شد

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، علی کارگر با بیان اینکه بخشی از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا پیش از دیدار هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز به حساب اعضای تیم واریز شد.

وی ادامه داد: با مساعدت اعضای هیئت مدیره باشگاه شهرداری آستارا و در آستانه آغاز مسابقات لیگ یک پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک کشور جام آزادگان، باشگاه شهرداری آستارا ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم بزرگسالان باشگاه پرداخت شد.

وی اضافه کرد: با این حساب پرداختی باشگاه شهرداری آستارا به اعضای تیم به ۵۰ درصد رسید.

کارگر با بیان اینکه اعضای تیم شهرداری آستارا با همه اعضا به صورت کامل با یک دستگاه اتوبوس به تهران و با پرواز عازم شیراز شدند، خاطرنشان کرد: نماینده گیلان در روز چهارشنبه در دیدار هفته نوزدهم مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به میدان می روند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، در خصوص جدایی بازیکنان این تیم تصریح کرد: بجز لیست خروجی تعیین شده باشگاه خروجی دیگری نداشته ایم و در بحث جدایی آرش افشین نیز با توجه به قرارداد وی مبنی بر فسخ یک طرفه در صورت داشتن پیشنهاد لیگ برتری به وی رضایتنامه داده شده است و صد درصد در این موضوع منافع باشگاه را در نظر خواهیم گرفت.

وی همچنین از جذب دو بازیکن جدید برای تقویت تیم شهرداری آستارا خبر داد و اضافه کرد: به زودی قرارداد آنها نیز اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

280507

مطالب مرتبط