یادداشت میهمان؛

حضور مردم در صف های مرغ، نشانه خوشحالی و شادی است!

مهمترین رخداد شادی آفرین در صف مرغ همانا «پایان کرونا» و جشن برداشتن ماسک و تعطیلی تمام پروتکل های بهداشتی است به طوریکه دیگر درصف های انبوه مرغ که مرتب در حال افزایش است، خبری از کرونا نیست.

تصویر حضور مردم در صف های مرغ، نشانه خوشحالی و شادی است!

به گزارش سایت خبری پرسون، اینکه مسئولان لاینقطع و مستمر در حال برنامه ریزی برای شادی و خوشحالی ملت هستند کوچکترین تردیدی وجود ندارد و باز هم اینکه بسیاری از همین مسئولان شادی محور عمدتا شادی و نشاط مردم را از پشت شیشه های دودی و ضدگلوله ماشین های آخرین مدل و فول آپشن ساخت اجانب خود به نظاره نشسته و حسابی « کیف» می کنند باز هم جای هیچ شک وشبهه ای باقی نمی گذارد.

اما اینکه این مسئولان «شاد زی» چگونه و بر اساس چه شیوه های بی بدیلی سناریوهای نمایشنامه های خود را با هدف شاد زیستن خلق الله تهیه و طراحی می کنند خود به نوعی نشانگر خلاقیت و هوشمندی بی مثال ایشان است.

از مهمترین معیارهای ارزیابی شادی و نشاط توسط مسئولان حضور ملت در انواع و اقسام صف کالا و مایحتاج عمومی است و در تمام صف های شادی محور شاید «صف مرغ» الگوی تمام عیاری برای شاد نمودن مردم باشد که جهانیان می توانند از آن‌نسخه برداری کرده و در مقیاس وسیع آنرا بین شهرهای کشورشان توزیع نمایند.

اما مهمترین پایه و اساس رسیدن به این نماد بی همتای شادی کشتار جوجه های یک روزه و احتکار نهاده های دامی توسط دلالان در انبار ها و بندرهای مختلف چند ماه قبل از تشکیل صف های کیلومتری مرغ است.

در این میان نیز سر گردان کردن تولیدکنندگان مرغ و جوجه و علاف کردن آنها می تواند نقش بسیار مهمی در هر چه خنده دار شدن صف های مرغ ایفا نماید.

پس از اتمام پلان های مختلف طرح شادزی نمودن مردم حال نوبت به کمبود مرغ در کل کشور و شهر ها می رسد تا به تبع آن قیمت این جانور شگفت انگیز سر به فلک کشیده، مردم مغموم شوند.

اما فلان مسئولان از راه رسیده و صحبت از توزیع مرغ های دولتی می کنند تا دوباره خنده و شادی در بین ملت رواج پیدا کرده و این شادی را در صف های کیلومتری مرغ با یکدیگر به اشتراک گذارند.

حتی گزارش شده در برخی از شهرها سفره های هفت سین را در صف مرغ پهن کرده اند. در تعدادی از شهرها دید وبازدید نوروزی در همان صف مرغ ها صورت گرفته.

گفته می شود مشاهده شده در صف مرغ مراسم خواستگاری و عقد عروسی انجام شده است حتی انواع واقسام معادلات خانه و ماشین و بورس وطلا و دلار هم در این صف ها دیده شده است.

اما مهمترین رخداد شادی آفرین در صف مرغ همانا «پایان کرونا» و جشن برداشتن ماسک و تعطیلی تمام پروتکل های بهداشتی است به طوریکه دیگر درصف های انبوه مرغ که مرتب در حال افزایش است، خبری از کرونا نیست.

اما مهمترین و درعین حال شگفت انگیز ترین نتایج مرغ های صفی طی چند روز گذشته رخ داد.

در حالیکه موضوع قرارداد بیست وپنج ساله با چین شاه بیت منازعات سیاسی محسوب شده و با واکنش های گسترده در داخل و خارج همراه شد اما این موضوع حیاتی و حساس و سرنوشت ساز برای ساکنان دائمی انواع صف از جمله صف مرغ کوچکترین اهمیتی نداشته است و طالبان مرغ ایستاده درصف مرغ تنها واکنششان در مورد این قرارداد دست و پا زدن بیشتر برای رسیدن هر چه زودتر به مرغ بوده است.

سید وحید حسینی ـ روزنامه نگار

279602