ماموستا فایق رستمی:

تعامل شهرداری سنندج و شورای اسلامی زمینه ساز توسعه شهر خواهد بود

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای توسعه شهر سنندج باید شهرداری و مجموعه شورا همدل و یکصدا حرکت کنند و مشکلات را شناسایی و برای آن راهکار ارائه دهند.

تصویر تعامل شهرداری سنندج و شورای اسلامی زمینه ساز توسعه شهر خواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج امروز با شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از پرسنل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه سنندج در این دیدار اظهار داشت: یکی از ماههای مبارک و پربرکت در اسلام، شعبان می باشد که اعیاد و برکات زیادی در این ماه نهفته است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ارزش و جایگاه ماه مبارک شعبان به حدی والاست که رسول اکرم (ص) این ماه را ماه خود می نامند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در روزهای نخستین سال 1400 قرار داریم و امیدواریم که سال پیش رو برای همه ملت ایران به ویژه مردم قدرشناس کردستان سالی توام با خیر و برکت باشد و هرچه زودتر مردم این خطه از ویروس منحوس کرونا خلاصی یابند.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شهرداری یکی از سازمان های بسیار تاثیرگذار در مسایل شهری استَ، اظهار داشت: در بین نهادها، ادارات و سازمان ها شهرداری بیشترین رابطه را با جامعه و مردم دارد و همین باعث شده است که رسالت و وظایف این سازمان بسیار سنگین شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای توسعه شهر سنندج باید شهرداری و مجموعه شورا همدل و یکصدا حرکت کنند و مشکلات را شناسایی و برای آن راهکار ارائه دهند.

امام جمعه سنندج افزود: خوشبختانه اگر بخواهیم که عملکرد شهرداری سنندج را مورد ارزیابی قرار دهیم نمره قبولی خواهد گرفت با این وجود جای کار و خدمت بیشتر به شهروندان سنندجی بسیار است.

این عالم اهل سنت در ادامه عنوان داشت: خدمت بی منت به مردم و جامعه طبق روایات عبادت است، لذا خدمتی که از روی خلوص و برای رضایت خداوند و خلق الله باشد همسان عبادت می باشد، بنابراین شما عزیزان در شهرداری و شورای شهر نباید این فرصت را از دست بدهید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود گفت: شهرداری و مجموعه شورای اسلامی برای مدیریت بهتر شهر باید آینده نگری داشته باشند تا بتوانند که مسایل و مشکلات شهری را به خوبی رصد کنند و راه حل های علمی برای آن تعریف نمایند.

شفیعی ـ استان کردستان

279497