فرماندار تفرش:

پرداخت تسهیلات به ۱۲۵ طرح اشتغالزای روستایی/ ۱۵۱ فرصت شغلی جدید محقق شده است

فرماندار شهرستان تفرش گفت: ۸۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال تسهیلات شغلی پایدار روستایی پارسال در این شهرستان از توابع استان مرکزی پرداخت شد.

تصویر پرداخت  تسهیلات به ۱۲۵ طرح اشتغالزای روستایی/  ۱۵۱ فرصت شغلی جدید محقق شده است

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، عبدالرضا حاج علی بیگی روز یکشنبه افزود: این میزان تسهیلات به ۱۲۵ طرح اشتغال روستایی پرداخت شده است و ۱۵۱ فرصت شغلی جدید از آن محقق شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرصت حضور همه افراد جویای کار در مشاغل دولتی فراهم نیست متقاضیان شغلی که ایده، منابع مالی و یا تخصص دارند می‌توانند با استفاده از تسهیلات مناسب و همکاری سایر دانش‌آموختگان دانشگاهی به عنوان نیروی متخصص اقدام به کارآفرینی کنند که تسهیلات اشتغال روستایی این فرصت را مهیا کرده است.

فرماندار شهرستان تفرش بیان کرد: طرح تسهیلات اشتغال روستایی یکی از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید است که نقش موثری در توسعه روستاها و افزایش اشتغال داشته است.

حاج‌علی‌بیگی اظهار داشت: ۱۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات ویژه کرونا نیز پارسال به ۱۳۶ طرح در این شهرستان پرداخت شد و ۱۵۵ اشتغال مستقیم نیز به دنبال داشت.

وی اضافه کرد: از ابتدای طرح رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شده و هیچ مشکلی در تامین ماسک و مواد ضد عفونی کننده در این شهرستان وجود ندارد.

شهرستان تفرش با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر در ۸۵ کیلومتری شمال شرق اراک - مرکز استان مرکزی- واقع شده است.

279144