برانکو ایوانکوویچ در گفت و گو با پرسون؛

پرسپولیس این فصل هم قهرمان لیگ خواهد شد/ رفتن میناوند و انصاریان تلخ و آزاردهنده بود

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر فنی و فوتبالی بهترین تیم ایران است و قطعا این فصل هم شانس نخست قهرمانی است.
تصویر پرسپولیس این فصل هم قهرمان لیگ خواهد شد/ رفتن میناوند و انصاریان تلخ و آزاردهنده بود

به گزارش سایت خبری پرسون، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس آرزو دارد سال نوی ایرانی ها توام با اتفاقات خوب برای مردم ایران به ویژه پرسپولیسی ها باشد و این تیم در این سال هم مثل سال های قبل در ایران قهرمان شده و آرزوی هواداران این تیم برای قهرمانی در آسیا هم محقق شود.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص نوروز در ایران و رسوم جالب ایرانی ها در سال نو در گفت و گو با خبرنکار پرسون گفت: در سال هایی که در ایران بودم با مراسم جالب سال نو آشنایی نسبی پیدا کرده ام و این مراسم را دوست دارم. از مراسم چهارشنبه سوری البته با رعایت خطرات آن و چیدن سفره هفت سین که سفره جالب و معناداری است که بخشی از آداب و رسوم عید ایرانی ها را رقم می زند.

او اضافه کرد: در سال 99 ایران مثل تمام کشورهای دنیا درگیر بیماری کرونا بود و این اتفاق جان خیلی از مردم خونگرم و دوست داشتنی ایران را هم گرفت که بابت آن متاسف هستم. همین طور از صمیم قلبم برای فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند که دو چهره سرشناس فوتبال ایران و پرسپولیس بودند، ناراحتش شدم. این دو به خصوص مهرداد میناوند باوجود این که سال ها پیش فوتبال شان به پایان رسیده بود، اما همچنان در کنار پرسپولیس و پی گیر مسائل مربوط به آن بودند. وقتی خبر فوت شان را شنیدم بسیار ناراحت شدم. خبر فوت این دو چهره پرسپولیسی یک تراژدی کامل بود.

در سال هایی که در ایران بودم با مراسم جالب سال نو آشنایی نسبی پیدا کرده ام و این مراسم را دوست دارم. از مراسم چهارشنبه سوری البته با رعایت خطرات آن و چیدن سفره هفت سین که سفره جالب و معناداری است که بخشی از آداب و رسوم عید ایرانی ها را رقم می زند.

این سرمربی سابق سرخ ها عملکرد پرسپولیس را هم مورد ارزیابی قرار داد و در این خصوص گفت: پس از موفقیت این تیم با ثبت قهرمانی چهارمش در 4 فصل اخیر لیگ برتر، قهرمانی پرسپویس در نیم فصل اول لیگ بیستم هم اتفاق قابل پیش‌بینی برای این تیم بود و پرسپولیس با ادامه روند خوب خود توانست با این موفقیت به آن چه که در این مدت استحقاقش را داشت، دست پیدا کند.

پروفسور پرسپولیسی ها در ادامه با تمجید از عملکرد این فصل سرخ های تهرانی تاکید کرد: به نظر من این تیم در حال حاضر از نظر فوتبالی و فنی بهترین تیم در لیگ ایران محسوب می شود که موفق شده است نمایش فوتبالی خوبی را از خود ارائه بدهد و با نمایش فنی بالای خود و با کیفیت‌ترین بازی ها به کارش برای رسیدن به قهرمانی دیگر ادامه دهد. از نظر من آینده خوب و روشنی در انتظار این تیم است و من ایمان دارم که پرسپولیس با ادامه روند موفقیت‌آمیزی درفصل فوتبالی جاری داشته است، بار دیگر قهرمان لیگ خواهد شد و هواداران بی نظیرش را خوشحال خواهد کرد.

278860