فرماندار شهرستان کمیجان:

رفع مشکلات واحد های تولید با مسئولان امر اندیشیده می شود

فرماندار شهرستان کمیجان گفت: شناسایی واحدهای تولیدی غیر فعال این شهرستان با توجه به شعار سال در دستور کار ویژه قرار می‌گیرد.

تصویر رفع مشکلات واحد های تولید با مسئولان امر اندیشیده می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، ابراهیم رستمی روز سه شنبه افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها؛ نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان کمیجان فعال تر و تدابیر ویژه ای در راستای رفع مشکلات واحد های تولیدی با مسئولان امر اندیشیده می شود.

وی با اشاره به برنامه های ترسیم شده امسال در حوزه کشاورزی گفت: اکنون سطح زیرکشت گلخانه‌های شهرستان ۲ هکتار است که امسال ارتقای سطح زیرکشت به ۲۰ هکتار هدفگذاری شده است.

فرماندار شهرستان کمیجان ادامه داد: ایجاد شهرک و نمایشگاه دائمی مبل و منبت روستای سمقاور از توابع این شهرستان در دستور کار ویژه قرار دارد.

رستمی اظهار داشت: با توجه به اینکه ۷۰درصد صنعت وابسته به ساخت و ساز است بنابراین هدفگذاری ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی در دیگر برنامه های اولویت دار در شهرستان کمیجان است.

وی بیان داشت: ۲۰۰ واحد مسکن محرومان و ۱۰۴ واحد نیز در قالب طرح اقدام ملی مسکن با ارائه تسهیلات بانکی کم بهره در شهرستان کمیجان ساخته و تا پایان دولت تدبیر و امید بخش عمده ای از این واحدهای مسکونی به بهره برداری می‌رسد.

کمیجان واقع در ۱۰۱ کیلومتری اراک دارای ۳۹ هزار نفر جمعیت است.

278609