رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین اراک خبر داد:

اختصاص بخش ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان

رییس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) اراک گفت: با تفکیک بیماران کرونایی و غیر کرونایی مشکلی در ارائه خدمات درمانی در این مرکز وجود ندارد.
تصویر اختصاص بخش ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان

به گزارش سایت خبری پرسون مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، دکتر علی خانی دخت، افزود: خدا را شاکریم که در ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی و غیر کرونایی مشکلی نداریم و به منظور حفظ سلامت بیماران کرونایی و غیر کرونایی از جلوی درب بیمارستان تفکیک بیماران به خوبی در حال انجام است.

وی هشدار داد: متأسفانه در طی چند روز اخیر بستری بیماران کرونایی در بخش ویژه این مرکز افزایش یافته که ناشی از مراجعه دیرهنگام بیماران به مراکز درمانی است اما خدا را شاکریم که بستری بیماران کرونایی در بخش عادی تا حدودی کاهش یافته است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین اراک تصریح کرد: به منظور پیش بینی بحران بخش دیگری نیز در این مرکز درمانی برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

دکتر خانی دخت تاکید کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه علائم مشکوک، بدون هیچ گونه ترسی به مراکز درمانی مراجعه کنند چرا که عوارض مراجعه دیرهنگام، بعضی اوقات جبران‌ناپذیر است.

وی در پایان ضمن تبریک سال نو گفت: از مردم گرامی خواهشمندیم که به منظور حفظ شرایط پایداری که اکنون در استان حاکم است همچنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوشا باشند و از سفرهای نوروزی بپرهیزند تا به تدریج و با واکسیناسیون بیشتر، بتوانیم از شر این ویروس راحت شویم

278221

مطالب مرتبط