وزیر راه و شهرسازی:

مردم از سفرهای غیرضروری طی نوروز خودداری کنند

وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای ارایه خدمات در ایام نوروز خبر داد و از مردم نیز درخواست کرد که طی نوروز از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون، «محمد اسلامی»، با بیان اینکه امسال برخلاف سال‌های گذشته ستاد نوروزی تشکیل نخواهد شد، افزود: با وجود اینکه ستادی نخواهیم داشت، اما وزارت راه و شهرسازی آمادگی لازم را برای ترددهایی که در نوروز انجام می‌شود، خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما باید ظرفیت و مدیریت‌مان را در ایام نوروز در اوج نگه داریم؛ اما با این حال مردم نیز باید از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

اسلامی ادامه داد: همه تمهیداتی که طی پروتکل‌های وزارت بهداشت از طریق قرارگاه عملیاتی و ستادملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است، در ایام نوروز رعایت خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما مردم را به سفر تشویق نخواهیم کرد؛ اما معتقدیم که طی نوروز، باید کاملا آماده و مهیا برای ارایه خدمات‌ باشیم.

وی ادامه داد: طی این ایام، همه سیستم مدیریت جاده‌ای از قبیل پلیس و هلال احمر و دیگر سازمان‌ها نیز باید آمادگی کامل را داشته باشند تا خدای ناکرده اگر مشکلی برای فردی یا جایی حادث شد، بتوان به‌طور مطلوب آن را مدیریت و رسیدگی کرد.

257928