لیگ برتروالیبال؛

برد شیرین شهرداری ارومیه در برابر فولاد سیرجان ایرانیان

تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین بازی دیدار فینال لیگ برتر والیبال مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به برتری دست یافت.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان ایرانیان امروز در سالن فدراسیون والیبال تهران و در نخستین بازی فینال به دیدار هم رفتند که در پایان تیم شهرداری ارومیه در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ برابر حریف خود به پیروزی رسیده و توانست گام بلندی برای قهرمانی بردارد.

در این مسابقه مهیج شهرداری ارومیه در ست‌های دوم، سوم و پنجم با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳ حریف خود را شکست داد و در ست‌های اول و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ باخت.

قضاوت این بازی را محمد شاهمیری با کمک امید فولادی‌وندا بر عهده داشتند، پیمان اکبری تیمش را با ترکیب اولیه محمدطاهر وادی، سعید مصطفی‌وند، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، میثم صالحی، پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور به میدان فرستاد و تیم فولاد سیرجان ایرانیان نیز با ترکیب مهدی جلوه، آرمین تشکری، علیرضا بهبودی، رحمان داودی، رامین خانی، صابر کاظمی و مجتبی یوسفی به زمین آمد.

مهدی جلوه بازیکن سیرجان در ست سوم از داور مسابقه کارت زرد گرفت، ضمن اینکه مسعود غلامی در ست چهارم به دلیل آسیب دیدگی زمین بازی را ترک کرد.

قهرمان رقابت‌های لیگ برتر امسال به صورت 2 از 3 مشخص می‌شود، دیدار دوم این 2 تیم هم طبق برنامه روز یکشنبه از ساعت 17 برگزار می‌شود.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی و وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه در مجلس از تماشاگران ویژه این بازی بودند.

247341