نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

مسئولان با جدیت بر بازار نظارت کنند

امام جمعه ایلام در دیدار با استاندار این استان گفت: مهم ترین خواسته مردم در این روزها، کنترل تورم و گرانی است که باید با جدیت این موضوع پیگیری شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار؛ نماینده ولی فقیه در استان ایلام، ظهر امروز در دیدار با استاندار جدید این استان، ضمن تبریک ایام بعثت پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد: استان ایلام ظرفیت های بسیار خوبی برای رشد و شکوفایی دارد ، اما مسئولان باید این ظرفیت ها بشناسند و بتواند از آن ها استفاده کنند.

وی با خطرناک توصیف کردن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، ابراز کرد: همه مسئولان باید خدمتگزاری مردم را فراموش نکنند و این را بدانند در هر جایگاهی باید برای مردم کار کرد و از این لحاظ مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی خطرناک است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر نظارت جدی و دقیق مسئولان بر وضعیت بازار و برخورد جدی با برهم زنندگان امنیت اقتصادی مردم، گفت: مهم ترین خواسته مردم در این روزها، کنترل تورم و گرانی است که باید با جدیت این موضوع پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در پایان افزود: همه مسئولان باید با هم دلی و همیاری به پیشرفت و توسعه استان ایلام کمک کنند و خدمت به مردم را غنیمت بشمارند.

نوروزی_استان ایلام

247256

مطالب مرتبط