استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه این استان مطرح کرد:

هم دلی و هم افزایی مسئولان، موجب پیشبرد اهداف استانداری می شود

محمد نوذری گفت: پیشرفت، توسعه و حرکت به جلو بدون همیاری و همدلی بزگان استان اتفاق نمی افتد و به همین علت هدف اصلی استانداری  همیاری با شورای تامین و دیگر بزرگان استان می باشد.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار جدید استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان، ضمن تبریک ایام بعثت پیامبر اکرم(ص) بیان داشت: بنده در سه سال گذشته شناخت خوبی از ظرفیت ها و پتانسیل استان و همچنین از مشکلات این استان در حوزه های مختلف پیدا کرده ام.

وی در ادامه با تاکید بر تلاش و همت مسئولان در فرصت باقی مانده تا پایان دولت دوازدهم، اظهار کرد: محوریت و سرلوحه تمامی اهداف و سیاست های استانداری، کار، کار و کار می باشد.

نوذری با اشاره به اینکه هدف استانداری در مدت باقی مانده تا پایان دولت این است که پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند، ابراز کرد: پیشرفت، توسعه و حرکت به جلو بدون همیاری و همدلی بزگان استان اتفاق نمی افتد و به همین علت هدف اصلی استانداری همیاری با شورای تامین و دیگر بزرگان استان می باشد.

وی با تاکید بر پیگیری درخواست های مردم از جمله درخواست بهبود وضعیت بازار و گران فروشی برخی سودجویان، گفت: تمام تلاش ما خدمت به مردم و پیگیری درخواست های به حق آنان می باشد و در همین راستا نظارت جدی را بر بازار و روند تغییر قیمت ها خواهیم داشت.

استاندار ایلام در بخش دیگری از این نشست صمیمانه با امام جمعه این استان به وضعیت کرونا در استان گریزی زد و اظهار کرد: با توجه به همسایگی با استان های درگیر این بیماری و همچنین کشور عراق، باید بر ورود و خروج استان به شدت نظارت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا ورود از مرز مسافری مهران را ممنوع و همچنین ورود از استان خوزستان که به دلیل شیوع زیاد بیماری در این استان وضعیت آن قرمز است، قدغن می باشد.

نوذری در پایان ضمن درخواست دعا و همیاری از مردم استان ایلام، عنوان کرد: قطع به یقین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان و همچنین اصحاب رسانه با تیم مدیریتی جدید استانداری استان خود نهایت همکاری و هم افزایی را خواهند داشت.

نوروزی_استان ایلام

247252

مطالب مرتبط