در باشگاه استقلال چه می گذرد؟

التهاب آبی

یکی از مهم ترین خروجی های باشگاه استقلال «حاشیه» است. هفته ای نیست که خبری جدید و حاشیه ای از این باشگاه درز نشود.

به گزارش سایت خبری پرسون، در شرایطی که برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به طور موقت توجهات را حواشی باشگاه استقلال دور کرد اکنون باید انتظار داشته باشیم تا دوباره داستان جدیدی از این باشگاه و دست اندرکاران و مربیان و به خصوص بازیکنان به گوش برسد. استقلال مدام در تب و تاب و التهاب است، موضوعی که به شکل واضحی بر روی عملکرد این تیم در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تاثیر می گذارد. حالا هم که محمود فکری رفته. دوران حضور او در استقلال خیلی کوتاه و مختصر بود. با اینکه برکناری مربی آبی ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما اتفاقات دیگری در هفته های اخیر برای استقلال رخ داد. مرور آنها نشان می دهد که تا چه اندازه با تیم پرالتهابی روبرو هستیم.

بالاخره کوتاه آمد

مهدی قائدی در دو هفته اخیر بزرگ ترین عامل جنجال سازی برای آبی های پایتخت بود و تقریبا حجم عمده از این داستان های جنجالی را به خود اختصاص داد. از اعتراض به بند قراردادش تا غیبت 11 روزه در تمرینات این تیم و از بازگشت توام با لبخندش. البته دریغ از اینکه کوچک ترین توضیحی بدهد و یا اینکه از هواداران دلجویی کند که چرا تیمش را تنها گذاشت. البته او در استوری اینستاگرامش از این نوشت که «هیچ نامی بزرگ تر از استقلال نیست». اما کیست که نداند به نظر او هیچ نامی بزرگ تر از خودش نیست، حداقل این را می توان از رفتارهای اخیرش متوجه شد.

نتیجه نهایی این است که او آخر فصل ضمن گرفتن تمامی بندهای قدیم قراردادش و تمام بندهایی که این فصل گرفته راهی یک تیم خارجی می شود.

توهم توطئه؟

محمود فکری مشاوران خوبی ندارد، این را حداقل می توان از مصاحبه هایش فهمید. او چیزهایی می گوید که تفاوتی با اخبار زرد و حاشیه ای برخی از رسانه ها نیست و از سویی علاقه زیادی به چالش و اختلاف با دیگر پیشکسوتان دارد. به عبارت دیگر برخی صحبت ها در شان او به عنوان یک سرمربی نیست، به خصوص سرمربی تیمی همچون استقلال. حالا هم که به کار خود در استقلال پایان داد. او در دوران کوتاه مربی گری خود موضوعاتی را مطرح می کرد که مشابه آن در کانال های هواداری دیده می‌شود. آخرین موضوع حاشیه ای که فکری در رابطه با آن نارضایتی خود را نشان داده بحث هزینه کردن یک مربی سابق استقلال برای مهیا کردن مقدمات برکناری محمود فکری از استقلال بود. ماجرا از این قرار است که این مربی سابق استقلال هزینه زیادی را متقبل شده تا برخی از هواداران تا می توانند علیه فکری در فضای مجازی جوسازی کنند.

چنین شایعه باورنکردنی در برخی از کانال های هواداری چرخید و شان هر دو مربی یعنی فکری و هم آن مربی سابق استقلال را پایین می آورد. کیست که نداند منظور از مربی سابق در واقع فرهاد مجیدی است!

بسیار بعید به نظر می رسد که فرهاد مجیدی بخواهد چنین نقشه ای برای فکری و نیمکتش بکشد. حالا که فکری رفته است، خیلی زودتر از موعد مقرر!

کاپیتان ناراضی

کاپیتان وریا غفوری مثل همیشه نبود. او در این فصل انتقادات زیادی را از لحاظ فنی متوجه خود کرد و حاشیه هایی هم در رابطه با قرارداد او در هفته های گذشته به وجود آمد.

در رابطه با وریا غفوری نیز اخباری به گوش می رسید که جدایی او را در نیم فصل محتمل می کرد. جسته و گریخته شنیدیم وریا گفته که آخرین فصل حضورش را در استقلال تحمل می کند چرا که تحمل فشارهای بیش از اندازه را ندارد.

تیم استقلال اکنون بر روی موج های حاشیه ها مدام بالا و پایین می شود. واقعا چه کسی می تواند تصور کند این تیم دوباره صدرنشین شود؟

245625