اسدآباد از داشتن پایانه مسافربری محروم است

ساخت پایانه مسافربری مجهز از مطالبات دیرینه مردم اسدآباد است که تاکنون این وعده از سوی مسئولان این شهرستان محقق نشده است.
تصویر اسدآباد از داشتن پایانه مسافربری محروم است

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، شهرستان اسدآباد دارای بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است و مسیر شاهراه اصلی و تلاقی ۶ استان غربی و جنوب غربی است.

عبور از بزرگراه کربلا این شهر را به یک منطقه ترانزیتی تبدیل کرده و با وجود داشتن ۴ هزار دانشجو که ۵۰ درصد آن غیر بومی است سالهاست که از داشتن پایانه مسافربری محروم است.

به گفته شهروندان اسدآبادی نبود پایانه مسافربری موجب شده که مسافران در ورودی و خروجی این شهرستان سرگردان باشند در حالی که ساخت یک‌پایانه مجهز از مطالبات دیرینه مردم است.

فعله گری شهردار شهرستان اسدآباد در خصوص نبود پایانه مسافربری در گفت وگو با سایت خبری پرسون گفت: پایانه مسافربری اسدآباد پس از به اتمام رسیدن ساخت زیرگذر این شهرستان به مساحت ۱۷ هکتارقرار است در جنب این کنار گذر احداث شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت ترمینال مسافربری برای اسدآباد در اولویت برنامه های شهرداری این شهرستان است، افزود: ساخت این پایانه مسافربری قرار است با مشارکت بخش خصوصی انجام شود.

فعله گری خاطرنشان کرد: احداث این ترمینال در چند سال اخیر توسط شهرداری شهرستان پیگیری شده و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی در سال آینده ترمینال اسدآباد به سمت همدان ساخته شود.

شهردار شهرستان اسدآباد یادآور شد: ارائه خدمات رفاهی مناسب، ناوگان حمل و نقل به روز ، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب و سالن های انتظار مجهز را از حقوق شهروندان اسدآبادی دانست.

منیژه فرهانپور- استان همدان

245604

مطالب مرتبط