شهردار سنندج در گفت وگو با پرسون:

طرح «استقبال از بهار» در سنندج آغاز شد/ممنوعیت برپایی چادر در پارک های شهر

شهردار سنندج گفت: آمادگی و استقرار آتش نشانان در شب های چهارشنبه سوری و شب عید و آماده باش پرسنل و آمادگی ایستگاهها و ماشین آلات جهت امدادرسانی در ایام عید از دیگر اقدامات شهرداری سنندج در راستای اجرای طرح استقبال از بهار است.

تصویر طرح «استقبال از بهار» در سنندج آغاز شد/ممنوعیت برپایی چادر در پارک های شهر

کردستان ـ حشمت الله صیدی؛ شهردار سنندج در گفت وگو با خبرنگار پرسون عنوان کرد: برای استقبال از بهار و عید نوروز شهرداری سنندج برنامه های متنوع و بسیاری در دست اقدام دارد.

شهردار سنندج در ادامه تاکید کرد: این تمهدیدات در صورتی انجام گرفته است که جامعه هنوز به نوعی درگیر ویروس کرونا می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امسال برای جلوگیری از شیوع کرونا برپایی هرگونه چادر مسافرتیی در محل های اقامتی ممنوه است و این قانون برای پارک ها و بوستان های شهر سنندج نیز حاکم است.

صیدی در ادامه عنوان کرد: شهرداری مناطق و نواحی در همین راستا باید نسبت به انجام عملیات گلکاری در سطح پارکها، بوستان ها، میادین و رفیوژها، هم سطح نمودن دریچه های سطح شهر جهت جلوگیری از آبگرفتگی و خطرات احتمالی، تعمیر، شستشو و راه اندازی آبنماها، لکه گیری و آسفالت معابر و پاکسازی و ساماندهی ورودی های سطح شهر اقدام نمایند.

وی به رفع نواقص همه مبلمان پارکی و وسایل بازی کودکان و سرویس های بهداشتی، پاکسازی پایه پل ها و علائم ترافیکی و... در سنندج اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه خدشه بر پیکره شهر در این ایام صدور مجوز حفاری و اقدامات موثر جهت ممنوعیت نصب چادر در پارک های سطح شهر انجام خواهد شد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: در بخش نظافت شهری نیز کار شستشو، تعویض و تعمیر مخازن زباله و فرسوده پلاستیکی، جمع آوری لاستیک و مواد اشتعال زا، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، نظارت بر جمع آوری زباله به ویژه در نواحی منفصل، رنگ آمیزی جداول، برداشت نخاله های ساختمانی آغاز شده است.

صیدی با اشاره به انجام علمیات سم پاشی زمستانه در سطح شهر، گفت: برپایی سفره هفت سین و المان های نوروزی و نورپردازی میادین اصلی و ورودی های شهر، آذین بندی میادین اصلی شهر، نصب تابلوهای هدایت مسیر، نظارت بر گلکاری و احیاء فضای سبز از اهم اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خواهد بود.

شهردار سنندج در ادامه سخنان خود بیان داشت: سازمان عمران و بازآفرینی شهری نیز نسبت به آمادگی و برقراری تمامی جایگاه های cng در ایام تعطیل، خط کشی معابر ورودی سطح شهر، برداشت لکه های معابر سطح شهر و راه اندازی کارخانه آسفالت و توزیع آسفالت مورد نیاز اقدام خواهد کرد.

وی عنوان داشت: آمادگی و استقرار آتش نشانان در شب های چهارشنبه سوری و شب عید و آماده باش پرسنل و آمادگی ایستگاهها و ماشین آلات جهت امدادرسانی در ایام عید از دیگر اقدامات این شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار است.

شهردار سنندج در پایان سخنان خود بیان داشت: ان شاء الله امسال با همیاری مردم و تعامل با نیروهای شهرداری، نوروزی خوب و به یادماندنی خواهیم داشت.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

245264