به مناسبت روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی؛

پیام تبریک مدیرکل اداره گاز استان ایلام به مناسبت روز مهندس

عباس شمس اللهی گفت: بدون شک نامگذاری 5 اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند، ریاضیدان و منجم برجسته ایرانی به نام روز " مهندس " نشانگر اهمیت این روز در برنامه ریزی های کلان در سطح کشور است.
تصویر پیام تبریک مدیرکل اداره گاز استان ایلام به مناسبت روز مهندس

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، مهندس عباس شمس اللهی؛ مدیر عامل شرکت گاز این استان به مناسبت بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و به تبع آن روز مهندس پیام تبریکی صادر کرد.

این پیام به شرح زیر می باشد:

با سلام و عرض ادب

نگاه علمی تخصصی به زندگی بشر در تمام دوران ها اهمیت ویژه ای داشته است و در این زمینه دانشمندان پر افتخار ایرانی الهام بخش طرح های نو در جهان به شمار می روند.
بدون شک نامگذاری 5 اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند، ریاضیدان و منجم برجسته ایرانی به نام روز " مهندس " نشانگر اهمیت این روز در برنامه ریزی های کلان در سطح کشور است.
روز مهندس در واقع روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه ورزی و عملگرایی افرادی است که در مسیر اعتلا، پیشرفت و شکوفایی گام برداشته اند و تلاقی ارزشمندی از اندیشه مهندسی ایران گذشته و سرمشق قرار دادن تلاش‌های آن دوران برای جوانان جویای علم امروز کشور است تا با بهره گیری از تجارب کسب شده و استفاده از فناوری‌های نوین در حفظ و اعتلای استقلال کشور ایفای نقش نمایند.
این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهّد ایران اسلامی و استان ایلام، خانواده بزرگ صنعت نفت کشور و به ویژه همکاران زحمتکش خود در شرکت گاز استان ایلام که از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در عرصه عمل و اندیشه بعنوان پیشگامان سازندگی همواره به دنبال توسعه و تعالی سازمان می باشند تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون این قشر پر توان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

نوروزی_ استان ایلام

234369

مطالب مرتبط