پرسون بررسی کرد؛

محمود فکری چقدر فرصت دارد؟

تا اطلاع ثانوی محمود فکری در استقلال ابقا شده است اما کیست که نداند کافی است آبی ها یکبار دیگر شکست بخورند تا شایعات مجددا در رابطه با فکری آغاز شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود فکری توانایی این را نداشت تا تیم فوتبال استقلال را در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران نگه دارد. او ابتدا صدر را به سپاهان و سپس به رقیب همشهری یعنی پرسپولیس تقدیم کرد.

از سویی چالش های متعدد فکری با افراد مختلف از رسانه ها گرفته تا پیشکسوتان باعث شده تا او حتی بیشتر هم تحت فشار قرار بگیرد.

به هر حال آخرین موضع باشگاه استقلال در رابطه با محمود فکری این است که فعلا بماند.

اما این ابقای موقتی چه اندازه است؟ فکری خوب می داند ابقای موقتی یعنی کسب یک شکست دیگر و اخراج.

استقلال در هفته شانزدهم که یازدهم اسفند برگزار می شود باید در خانه مس رفسنجان بازی کند. اگر بازی به سود آبی ها به پایان برسد که هیچ اما اگر ببازد آنگاه ابقای موقتی فکری به حالت ابقای نیمه موقتی در می آید!

استقلال در هفته هفدهم هم با یکی دیگر از تیم های آماده لیگ برتری یعنی فولاد مسابقه میدهد. شکست در این مسابقه دیگر به معنای اخراج است و این بدان معناست که فکری با استقلال حتی به پایان سال هم نمی رسد.

سوال دیگری که اینجا به وجود می آید این است که جانشین احتمالی فکری چه کسی خواهد بود؟

همانطور که روزهای پیش هم خبر دادیم نام های جذابی برای جانشینی او به گوش می رسد که نخستین مورد فرهاد مجیدی است، مردی که گفته می شود به هوای استقلال از همکاری با ذوب آهن سر باز زد. او در حال تبدیل شدن به یکی از آلترناتیوهای ثابت استقلال است و باید مواظب باشد این شرایط را حفظ نکند. او همیشه به دنبال فتح قله های بلندی در فوتبال بوده نه اینکه فقط به عنوان یک آلترناتیو خوب در نظر گرفته شود.

اما گزینه بعدی کسی نیست جز امیر قلعه نویی. او هم همیشه در هر شرایطی یکی از گزینه های ثابت استقلال به شمار می آید. البته قلعه نویی اخیرا با تیمش گل گهرسیرجان شکست سنگین و پنج گله ای را مقابل تیم پرسپولیس تجربه کرد.

قلعه نویی حتی اگر گل گهرسیرجان را در معرض سقوط هم قرار داشته باشد با توجه به سابقه درخشانش در تیم آبی ها همیشه گزینه خوبی برای این تیم به شمار می رود.

اما آن دسته از هوادارانی که خوشبینی بزرگی دارند امیدوار به بازگشت استراماچونی هستند که البته با توجه به شرایط موجود در استقلال بازگشت این مربی ایتالیایی بسیار محال است.

233933