5 سارق دستگیر شدند؛

آغاز طرح مقابله با قاپ زن ها

سرهنگ جلیلیان در حاشیه اجرای طرح مقابله با سارقین قاپ زن از دستگیری ۵ نفر سارق خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت" در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون در تشریح طرح مقابله با سارقین قاپ زن اعم از موبایل و لوازم با ارزش شهروندان ، اظهارکرد: با افزایش اعلام وصول خبرهایی مبنی بر قاپ زنی، شب گذشته تیم یگان عملیاتی سرکلانتری هفتم به اجرای طرح مقابله با سارقین قاپ زن پرداختند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت، بیان کرد: در حاشیه اجرای طرح، تیم عملیاتی سرکلانتری هفتم موفق به دستگیری ۵ نفر سارق قاپ زن شدند.

سرهنگ جلیلیان، اشاره کرد: طی ۳ پرونده که یک پرونده مربوط به یک نفر قاپ زن سابقه دار به هویت "س " بود که به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کرد و شاکیان آن در کلانتری حضور یافتند.

این مقام انتظامی، افزود: دو نفر سارق زورگیر دیگر به همراه دو عدد افشانه و سلاح سرد دستگیر شدند که ۷ نفر شاکی داشت.

وی با اشاره به پرونده سوم و دستگیری دو نفر سارق قاپ زن دیگر خبر داد و گفت: این متهمان با موتورسیکلت سرقتی خود در حین قاپ زنی بودند که طی عملیات تعقیب و گریز توسط تیم عملیاتی سرکلانتری هفتم دستگیر و به کلانتری انتقال یافتند.

سرکلانتر هفتم توصیه هایی به شهروندان کرد و گفت: اموال خود را ازقبیل موبایل و گردنبند و.‌.. را در معرض دید دیگران قرار ندهید. به هنگام حمل وجوه نقد بصورت پیاده از پیاده رو استفاده نموده و کیف خود را با دستی که سمت دیوار قرار دارد حمل نمایید. از صحبت کردن با گوشی تلفن همراه در معابر عمومی پرهیز کنید.

گفتگو از ساراپیرانه

233219

مطالب مرتبط