مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در یزد تاکید کرد؛

سازمان صمت یزد جهت تامین شکر و روغن واحدهای شیرینی سازی چاره اندیشی کند

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت:سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد برای جلوگیری از گران شدن شیرینی باید برای تامین شکر و روغن واحدهای سنتی پز در یزد چاره اندیشی کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس تابش مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تولیدکنندگان شیرینی‌های سنتی یزد نباید از روغن و شکر بازار آزاد استفاده کنند و باید برای آنها چاره اندیشی شود.

تابش عصر امروز در ادامه سفر خود به استان یزد در بازدید از یک واحد تولید شیرینی سنتی در یزد اظهار داشت: روغن و شکر از مواد اولیه ضروری شیرینی‌پزی است و اگر تولیدکننده ناچار به تامین آن از بازار آزاد شود، بر قیمت تمام شده شیرینی اثر می‌گذارد.

معاون وزیر صمت عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد برای جلوگیری از گران شدن شیرینی باید برای تامین شکر و روغن واحدهای سنتی پز در یزد چاره اندیشی کند.

تابش که در این بازدید، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاونان وی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد همراهی می‌کردند، از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و نیازهای این واحد قرار گرفت.

انتهای پیام/

232806

مطالب مرتبط