بی تفاوتی مردم کردستان نسبت به کرونا بحران آفرین شد؛

6 شهر کردستان زرد شدند/ افزایش آمار بستری ها در بیمارستان های استان

رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونا کردستان از بی تفاوتی برخی از مردم این استان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابل کرونا و زرد شدن وضعیت 6 شهر در کردستان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمدابراهیم زارعی؛ رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونا کردستان امروز با تایید این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارها در رسانه ها تاکید می گردید که کاهش کرونا به معنای از بین رفتن و یا کاهش احتمال سرایت این بیماری نیست ولی برخی از شهروندان به این هشدارها گوش ندادند.

رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونا کردستان ادامه داد: بنابراین همین بی تفاوتی برخی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شده است که آمار مبتلایان به کرونا در کردستان نسبت به هفته های گذشته بیشتر شود.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در حال حاضر شهرهای سنندج، سقز، بانه، کامیاران، بیجار و قروه از وضعیت آبی به وضعیت زرد که خطر متوسط می باشد رسیده اند و ترس آن می رود که این وضعیت به سمت وضعیت نارنجی برود.

رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونا کردستان با اشاره به اینکه تنها 4 شهرستان دیواندره، دهگلان، سروآباد و مریوان در بحث کرونا وضعیت پایداری دارند، گفت: متاسفانه باید گفت که وضعیت کرونا در کردستان بسیار شکننده است و اگر مردم پروتکل ها را رعایت نکنند بی شک باید منتظر یک بحران در سطح استان باشیم.

آیین مهر ـ استان کردستان

232343