با تلاش شورای حل اختلاف استان کردستان؛

اولیای دم پس از 19 سال از قصاص قاتل فرزندشان گذشتند

معاون قضایی رییس کل دادگستری کردستان در امور شوراهای حل اختلاف از بخشش اولیای دم بیجاری از قاتل فرزندشان بعد از 19 سال خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهادر اسدی؛ معاون قضایی رییس کل دادگستری کردستان در امور شوراهای حل اختلاف امروز با تایید این خبرنگار به خبرنگاران گفت: خوشبختانه بار دیگر روحیه انسان دوستانه و گذشت مردم استان کردستان در کشور درخشید.

معاون قضایی رییس کل دادگستری کردستان در امور شوراهای حل اختلاف تاکید کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون11 پرونده قتل با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان کردستان به صلح ختم شده است که این عدد بسیار خوبی در بحث گذشت و روحیه انسان دوستانه مردم این خطه می باشد.

اسدی با اشاره به بخشش قاتل بیجاری بعد از 19 سال توسط اولیا دم؛ گفت: تلاش های شعبه صلح و سازی شورای حل اختلاف بیجار و نیز کمک خیرین باعث گردید که اولیا دم از قصاص قاتل فرزند خود منصرف شوند و به قاتل فرصت زندگی دوباره ای بدهند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری کردستان در امور شوراهای حل اختلاف بیان داشت: امیدواریم که روز به روز شاهد گسترش بیشتر فرهنگ گذشت و صلح در بین مردم استان کردستان باشیم زیرا این روحیه در مردم خونگرم این خطه موج می زند.

عباسعلی ـ استان کردستان

232301