رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر در گفت وگو با پرسون؛

دستگیری و شناسایی فروشندگان ادوات قمار

سرگرد طولابی، گفت: دراین مرحله از طرح رعد، باند فروشندگان  وسایل و ادوات  قمار و پاستور شناسایی و دستگیر شدند.

سرگرد مرتضی طولابی "رییس کلانتری ۱۳۷نصر" در گفت وگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون در اجرای طرح رعد در تشریح اقدامات کلانتری ۱۳۷ نصر، اظهارکرد: با هوشیاری و رصد های اطلاعاتی تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۷ و پیگیری های دستگاه قضایی، باند تولید و توزیع مشروبات الکلی منهدم و مشروبات کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: در این رابطه نیز تجهیزات و مواد اولیه تولید مشروب کشف و دو نفر فروشنده دستگیر شدند.

سرگرد طولابی، افزود: بر اساس رصد و پایش اطلاعاتی صورت گرفته توسط ماموران کلانتری، افرادی اقدام به فروش ماسک به صورت غیر بهداشتی میکردند. موضوع به طور ویژه در دستور کار کارشناسان کلانتری قرار گرفت.

وی، توضیح داد: با بررسی های بعمل آمده و هماهنگی مقام قضایی، ماسک های غیر بهداشتی کشف و ۳ نفر در این راستا دستگیر شدند.

رییس کلانتری ۱۳۷ نصر، اشاره کرد: در این مرحله از طرح، باند فروشندگان وسایل و ادوات قمار و پاستور شناسایی و دستگیر شدند.

سرگرد طولابی از دستگیری ۲موبایل قاپ خبردادوگفت: سارق موبایل قاپ که با موتور آپاچی اقدام به سرقت موبایل از عابرین می کرد، دستگیر شد. تا الان به ۵ فقره سرقت اعتراف و ۳۰ نفر شاکی دارد. این سارق در بازه زمانی ۱۶تا ۱۷ اقدام به سرقت می کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مجموع در این مرحله از طرح ۸ نفر دستگیر شدند، بیان کرد: ۲ نفر از متهمان در زندان، ۲ نفر با قرار وثیقه آزاد و بقیه متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

سرگرد طولابی در رابطه با اینکه متهمان اهل شهرستان بوده، ابراز کرد: با هدف تامین معیشتی و هزینه های موادمخدر خود، اقدام به سرقت می کنند.

وی توصیه هایی به شهروندان کرد و گفت: هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند. در ساعات خلوت از تردد در معابر و خیابان های شهر پرهیز کنند. اگر با موبایل داخل خودرو صحبت می کنند؛ حتما شیشه خودرو را بالا نگه دارند.

گفت وگو از ساراپیرانه

232184