رییس کل دادگستری استان کرمان:

رهاورد انقلاب اسلامی بازآفرینی شخصیت زن مسلمان و آزاداندیش است

رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: بازآفرینی شخصیت یک زن مسلمان، آزاداندیش و آزادی خواه را می توان رهاورد انقلاب اسلامی برای بانوان این سرزمین دانست.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، یدالله موحد امروز 15 بهمن ماه در نخستین روز از سفر دو روزه خود به شرق استان کرمان در حاشیه دیدار با رییس دادگستری فهرج با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، زنان فارغ از هر نگاه جنسیتی از حقوق برابر در زندگی فردی و اجتماعی برخوردار شده و با حفظ عفاف و حیا که از معیارهای ذاتی وجود آنهاست، می توانند در تمامی عرصه ها حضوری فعال و اثرگذار داشته باشند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی زنان بلند آوازه ای در عرصه های مختلف علمی، ادبی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی می درخشند و بالنده به مسیر روشن خود ادامه می دهند.

موحد با اشاره به اینکه تقارن سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها با دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ولادت بنیان گذار کبیر انقلاب، یادآور ارمغان زیبای این انقلاب برای بانوانی است که با اندیشه های پاک و نگاه آرمانی خود ضمن حضور در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی، مردان مردی را پرورش داده اند که آوازه استواری و همت آنها جهان را درنوردیده است.

وی بیان کرد: حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به عنوان الگویی کامل از یک زن در عرصه های زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی، تبلور قدرت یک زن عفیف و عابد است که ابعاد وجودی شخصیت ایشان وصف ناشدنی است.

231164