معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد عنوان کرد؛

نرم افزاز شهدای استان یزد در دسترس علاقه مندان

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: این نرم افزار که شامل زندگی نامه، وصیت نامه، عکس و خاطرات  3600شهید استان است در حال حاضر به صورت آفلاین و در اینده نزدیک به صورت انلاین در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد حسن فاضلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه های تدوین شده برای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار خواهد شد اظهار داشت: البته به گونه ای برنامه ریزی شده که در صورت بهبود شرایط بتوانیم برنامه ها را به صورت حضوری نیز برگزار کنیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزداز غبارروبی 320 گلزار شهدای استان یزد با عنوان میهمانی لاله ها در ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: در این مراسم مزار پاک شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع وطن و سلامت عطرافشانی و غبارروبی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سرکشی از 400 خانواده شهید تا پایان سال ابراز داشت: 400 تماس تلفنی جهت دلجویی و احوال پرسی خانواده های شهدا نیز صورت می گیرد.

فاضلی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای انقلاب، اعزام جانبازان قطع نخاعی به مشهد مقدس،تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی خانواده شهدا و ایثارگر،برگزاری مسابقات ورزشی نظیر دارت، برگزاری یادواره شهدا و جانبازان زن استان، و تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه های بنیاد شهید استان در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزددر بخش پایانی سخنانش با اشاره به تهیه نرم افزار شهدای یزد گفت: این نرم افزار که شامل زندگی نامه، وصیت نامه، عکس و خاطرات 3600شهید استان است در حال حاضر به صورت آفلاین و در اینده نزدیک به صورت انلاین در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است نرم افزار شهدای استان یزد در برنامه کافه بازار قابل دانلود است.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

229598

مطالب مرتبط