رئیس سازمان صمت فارس خبر داد؛

600 میلیارد جریمه برای متخلفان اقتصادی فارس

رئیس سازمان صمت فارس: ۶۶۲ مورد بازرسی از انبارهای موجود در استان انجام شده که برای ۵۷ مورد پرونده تشکیل و حدود ۶۰۰ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، حمیدرضا ایزدی با بیان اینکه جریمه اعمال شده بیش از ۵۹۴ میلیارد و ۸۷۹ میلیون ریال است، با ابراز تأسف نسبت به تخلفات صورت گرفته به جزئیات این تخلفات پرداخت و اظهار داشت: ۵۷ پرونده تخلف شامل ۳۱ مورد احتکار، ۱۴ پرونده مربوط به عدم اعلام موجودی و ۱۲ مورد نیز در زمینه تخلف فروش اجباری بوده که برای رسیدگی و صدور رأی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: عمده این تخلفات مربوط به کالاهای اساسی مثل روغن خوراکی، شکر، قند، رب گوجه فرنگی، برنج بوده و تخلف در دیگر کالاها مانند کود شیمیایی، روغن موتور، لاستیک و سیمان است.


بیشتر بخوانید؛

سپاه قدس؛ تداوم ایده ایرانشهری

روایت کشاورزی که بَرده «صفر» و «یک»‌ شد!


ایزدی بیان کرد: این روزها برخی افراد سودجو اقدام به احتکار کالا در منازل مسکونی می کنند که در این راستا نیز از مردم شریف استان تقاضا داریم که موارد را جهت تخلیه این کالاها اطلاع رسانی کنند.

رئیس سازمان صمت فارس با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفان و افراد سودجو از مردم خواست: شهروندان در صورت مشاهده هر نوع تخلف یا احتکار، آن را با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت فارس، شماره تماس ۳۲۳۴۰۰۰۰ اتاق اصناف یا شماره سامانه ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای رسیدگی و برخورد قانونی صورت بگیرد.

227065