دومین پیروزی برای شهرداری گنبد و ورامین در لیگ برتر والیبال نشسته رقم خورد

دومین روز مسابقات گروه الف لیگ برتر والیبال نشسته کشور در شهرستان گنبدکاووس با کسب دومین پیروزی توسط تیم‌های شهرداری گنبد و شهرداری ورامین همراه بود.

به گزارش سایت خبری پرسون از گلستان، تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و ورامین که دیروز سه‌شنبه در روز نخست این مسابقات موفق شده بودند به ترتیب بر پالایش نفت آبادان و شهرداری ارومیه پیروز شوند در بازی‌های امروز نیز با نتایج مشابه سه بر صفر برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

در بازی نخست امروز که بین شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ارومیه برگزار شد، میزبان موفق شد در گیم اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۴، در گیم دوم با نتیجه نزدیک ۲۸ بر ۲۶ و در وقت سوم این دیدار نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برابر حریف خود به پیروزی برسد.

در رقابت دوم امروز نیز که بین دو تیم شهرداری ورامین و پالایش نفت آبادان برگزار شد، شهرداری ورامین در وقت اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۵، در وقت دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ و در گیم سوم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ تیم آبادان را شکست داد.

سرمربی تیم شهرداری ورامین پس از پایان بازی به خبرنگار ایرنا گفت: تیم آبادان متشکل از بازیکنان قدیمی و با تجربه والیبال نشسته است که در توپ گیری مهارت دارند.


بیشتر بخوانید؛

شرایط بد اقتصادی باعث بهم ریختن تمرکز بازیکنان حرفه ای فوتبال شده است


فرید صائبی افزود: در مواقعی از بازی تجربه بالا و جنگندگی بازیکنان تیم آبادان ما را به زحمت انداخت ولی از آنجایی که تیم شهرداری ورامین نیز از حضور بازیکنان قوی و عضو تیم ملی بهره می‌برد، توانستیم با تجربه بازیکنان پیروز میدان شویم.

وی در خصوص بازی حساس فردا مقابل شهرداری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از آنجایی که تیم میزبان ریشه دار و متشکل از بازیکنان مستعد و صاحب نام است، بازی سختی پیش رو داریم با این حال تلاش می‌کنیم به پیروزی برسیم.

مطابق برنامه اعلامی در روز سوم و پایانی مسابقات گروه الف لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور، صبح فردا پنجشنبه ابتدا ۲ تیم بدون امتیاز شهرداری ارومیه و پالایش نفت آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند و در بازی‌های عصر تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و ورامین با هم دیدار می‌کنند تا سرنوشت صدرنشین گروه مشخص شود.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان ایران به سبب شیوع بیماری کرونا، امسال به صورت متمرکز در ۲ گروه سه و چهار تیمی به میزبانی اصفهان و گنبدکاووس، با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

225609