مدیر بنیاد مسکن خلخال:

730 متقتضی مسکن در پروژه مسکن ملی ثبت نام کرده اند

730 متقتضی مسکن در پروژه مسکن ملی ثبت نام کرده اند که پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان وزارت مسکن و شهرسازی ۱۴۰ متقاضی واجد شرایط انتخاب خواهند شد

به گزارش سایت خبری پرسون، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اقدامات لازم از جمله تامین زمین محل مورد احداث پروژه مسکن ملی ، ثبت‌نام از متقاضیان و قرعه‌کشی ثبت‌نام شدگان انجام شده و بزودی عملیات اجرایی احداث مسکن ملی آغاز خواهد شد.

او افزود: در مرحله اول ثبت‌نام مسکن ملی ۷۳۰ متقاضی در خلخال ثبت‌نام کردند که پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان وزارت مسکن و شهرسازی نام ۱۴۰ متقاضی دارای شرایط برخورداری از مسکن ملی نهایی شد.

وی با بیان اینکه شراط اول برخورداری از مسکن ملی علاوه بر شرایط اعلام شده برای ثبت‌نام واریز مبلغ اولیه از سوی متقاضیان است، گفت: افراد واجد شرایط مبالغ اولیه خود را واریز کرده‌اند و زمین نیز در جوار بیمارستان جدید خلخال آماده‌سازی شده است.


بیشتر بخوانید؛

مهلت جدید به متقاضیان مسکن ملی


حاتمی با تقدیر از همکاری دادستان عمومی و انقلاب خلخال در حل مشکل معارض شخصی زمین محل احداث پروژه مسکن ملی بیان کرد: بنیاد مسکن آماده آغاز این طرح بوده و در حال حاضر منتظر حل مشکل زیرساخت‌های موردنظر در محل احداث هستیم.

به گفته وی، در فاز اول این پروژه ۶۰ واحد در ۲ بلوک ۵ طبقه‌ای احداث خواهد شد و با تامین زمین موردنیاز نیز برای اجرای فاز دوم طرح، عملیات احداث ۸۰ واحد دیگر در قابل طرح مسکن ملی در خلخال شروع می‌شود.

وی افزود: ساخت مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

شهرستان خلخال با ۸۵ هزار نفر جمعیت در جنوب اردبیل قرار دارد.

منبع: ایرنا

225483