فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف ۱۵۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در گناوه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۱۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان گناوه از دو فروند شناور خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، سردار ولی الله رضایی‌نژاد فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تشدید کنترل نوار ساحلی موفق به شناسایی و توقیف دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق شدند.

وی افزود: با بررسی شناور یاد شده، لوازم پزشکی، غذای حیوانات، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی، ابزارآلات و... قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۱۵۷ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.


بیشتر بخوانید؛

صادر شدن بیش از ۴۹ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق


فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه عنوان کرد: در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، مبنی بر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، دریابانان این فرماندهی از هیچگونه تلاش شبانه‌روزی در این زمینه دریغ نمی‌کنند و قاطعانه در برابر قاچاقچیان کالا و ارز بدون هیچ اغماضی به منظور حمایت از تولیدات داخلی ایستادگی می‌کنند.

رضایی نژاد تاکید کرد: با استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود توانسته‌ایم قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف خود ناکام بگذاریم و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرز‌های استان باشیم.

225166

مطالب مرتبط