شرط عجیب برای رهایی قاتل نسیم شهری از پای چوبه دار!

خانواده پسر جوانی که در جریان یک درگیری به قتل رسیده بود به خاطر روز میلاد حضرت زینب و با گذاشتن دو شرط از خون قاتل پسرشان گذشت کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، خانواده بهارستانی بمانسبت میلاد حضرت زینب س قاتل پسر خود را به شرط کاشت درخت در روز قتل و عاشورا به مدت ۳۰ سال بخشیدند.

این جنایت ساعت ۴ صبح ۲۷ شهریور سال ۹۲ در نسیم‌شهر رخ داده بود. که ۲ پسر نوجوان سوار بر خودروی پژو با ۴ پسر درگیر شده و یکی از پژوسواران در این درگیری با چاقو به قتل می رسد .

قاتل برای مدتی به خانه خواهرش پناه برده بود که مأموران در چند مرحله بررسی نهایت متهم نوجوان را داخل کمد دیواری و پشت رختخواب‌ها پیدا کردند و در همان تحقیقات اولیه او جرم خود اعتراف کرد.

با اعتراف متهم نوجوان نسیم‌شهری به قتل، او محکوم به قصاص شد اما جلسات متعدد برای صلح و سازش برگزار شد که سرانجام روز گذشته، خانواده مقتول به احترام روز میلاد حضرت زینب و به دو شرط از قصاص قاتل فرزندشان گذشت کردند.

اولین شرط آن‌ها این بود که قاتل باید به مدت ۳۰ سال در روز جنایت که ۲۷ شهریور بوده و همچنین در روز عاشورا، ۳ نهال درخت در کانون اصلاح و تربیت بکارد و شرط دوم خانواده نیز نقل مکان از نسیم شهر بود تا دیگر او را نبینند.

مهدیزاده_ استان تهران

225136