سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا:

زنگ خطر کرونایی با رسیدن شب یلدا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا  گفت: با فرا رسیدن شب یلدا با دورهمی ها برای جان مردم زنگ خطر به صدا در می آید،  بیاییم امسال اولین یلدای مجازی را رقم بزنیم و برای جان یکدیگر ارزش قائل شویم.  

سمیه پولادوند سرپرست شبکه بهداشت و درمان ازنا در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، اظهار داشت: کرونا بهترین میدان برای محک خوردن کادر درمان و جامعه پزشکی بوده و است.

وی افزود: رشادت های پرستاران عزیز ایرانی در این یک سال واقعا بی نظیر بوده و مردم نیز باید به فکر این عزیزان باشند و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

پولادوند با اشاره به نزدیک شدن آیین شب چله ( یلدا) در این ایام کرونایی گفت: با فرا رسیدن شب یلدا با دورهمی ها برای جان مردم زنگ خطر به صدا در می آید، بیاییم امسال اولین یلدای مجازی را رقم بزنیم و برای جان یکدیگر ارزش قائل شویم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ازنا عنوان کرد: راه اندازی و انتقال مکان کلینیک پاستور به ساختمان تخصصی جدید در بخش درمان سرپایی مهیا است.

وی همچنین افزود: تکمیل پروژه های عمرانی درمانگاه شهر مومن آباد و مرکز ۱۱۵ بلوار جهاد، بروز رسانی آسانسورها و رایانه ها با تلاش مدیریت داخلی بیمارستان و اخذ اعتبار ۸۰۰ ملیون تومانی جهت نوسازی آمبولانس های ۱۱۵ و راه اندازی واحد اکسیژن ساز و توسعه رادیولوژی کارهایی است که به جدیت در حال پیگیری می باشد.


بیشتر بخوانید؛

یلدای امسال را مجازی برگزار کنیم!

تخصیص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت کاروانسرای نفت ارومیه


پولادوند در ادامه گفت: بیمارستان امام علی (ع) ازنا با توجه به گذشت دو دهه دچار فرسودگی شده است و در بازدیدهای میدانی کارشناسان ۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه برای رفع مشکلات این بیمارستان نیاز است.

وی حوزه درمان شهرستان ازنا را با توجه به آمار تصادفات جاده ای نیازمند تجهیزات بیشتر دانست و تصریح کرد: تجهیزات اورژانسی در پست های امدادی جاده ای کم است و مسئولین به درخواست های مکرر ما توجهی ندارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ازنا ادامه داد: فصل سرما که برسد آمار تصادفات در این منطقه بیشتر می شود و کادر اورژانسی ما با کمبود تجهیزات خدمات جاده ای روبرو هستند.

پولادوند با عنوان اینکه در بیمارستان امام علی تنها دو پزشک متخصص مشغول فعالیت هستند گفت: در این ایام کرونایی با کمبود پزشک متخصص روبرو هستیم و با وجود ظرفیت های لازم در حوزه آموزش پزشکی و پرستاری که در سطح کشور وجود دارد نباید کمبود کادر درمانی و پزشک متخصص داشته باشیم.

مهدی بیرانوند روژمان_ استان لرستان

224553

مطالب مرتبط