نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

«علم» پیوند دهنده حوزه و دانشگاه است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: پیوند دهنده حوزه و دانشگاه علم است و وضوح دهنده علم هم انسان است، زیرا انسان اشرف مخلوقات می باشد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که در سالن جلسات کتابخانه امام خامنه ای سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مسئله پژوهش نقطه پیوند حوزه و دانشگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: وقتی که حوزویان با یک پژوهشگر شایسته و متخصص در دانشگاه مواجه می شوند خوب استقبال می کنند که این می تواند برای همه ما نویدبخش آینده ای درخشان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: پیوند دهنده حوزه و دانشگاه علم است و وضوح دهنده علم هم انسان است، زیرا انسان اشرف مخلوقات می باشد.


بیشتر بخوانید؛

جلسه کمیته همکاری حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه کردستان

بیانیه مدیریت حوزه های علمیه استان یزد در پی اهانت به رسول مکرم اسلام(ص)


نماینده ولی فقیه استان کردستان در ادامه سخنان خود به اشاره به جایگاه والای شهید محسن فخری زاده در علم و دانش، عنوان کرد: شهید محسن فخری زاده واقعا علم را با زمینه انسانی اش به این جایگاه رساندند که مورد توجه همه دنیا قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی اهمیت بسیاری ویژه ای برای حوزه های علمیه و دانشگاه ها قائل هستند و درباره شهید چمران می فرمایند که وی یک دانشمند، شخصیت برجسته، خوش استعداد، اهل خدا و مناجات بود و می فرمایند که دانشگاه باید شهید چمران تحویل دهد.

عباسعلی ـ استان کردستان

224496

مطالب مرتبط