رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان:

سالن ورزش رزمی تویسرکان به بهره برداری می رسد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان گفت: تا پایان امسال سالن ورزشی رزمی تویسرکان به مساحت ۵۰۰ مترمربع به بهره برداری می رسد.

شایسته مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان در گفتگو با سایت خبری پرسون در خصوص بهره برداری از طرح های ورزشی این شهرستان اظهار کرد: سالن های اختصاصی ورزشی تویسرکان در حال احداث است و بزودی به بهره برداری می رسد.

شایسته ادامه داد: سالن ورزش رزمی این شهرستان به مساحت ۵۰۰ مترمربع با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: سالن ورزش باستانی و خوابگاه ورزشی ورزشکاران نیز با یک هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت از دیگر طرح های ورزشی تویسرکان است که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


بیشتر بخوانید؛

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه های آبخیزداری همدان


مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: زمین فوتبال ورزشی این مجموعه نیز با یک هزار و ۱۵۰ مترمربع و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده افتتاح می شود.

شایسته در خصوص پروژه های ورزشی بانوان در این مجموعه ورزشی نیز بیان کرد: تاکنون استخر شنا و سالن چند منظوره ورزشی بانوان این شهرستان به بهره برداری رسیده و سالن مینی فوتبال بانوان نیز در دست احداث است.

وی یادآور شد: با اجرا و بهره برداری این طرح های ورزشی به سرانه ورزشی شهرستان تویسرکان ۴ سانتی متر اضافه خواهد شد.

شایسته در پایان افزود: امسال بودجه اختصاص داده شده به این طرح ها ۴۰۰ میلیون تومان است.

منیژه فرهانپور-استان همدان

224015