معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

خطر ویروس کرونا وجود دارد/ لزوم تداوم محدودیت های کرونایی در کردستان

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: محدویتهای اعمال شده در بحث کرونا در هفته های اخیر تاثیر بسیار چشمگیری در بهبود وضعیت ویروس کرونا داشته است ولی نباید خطر این ویروس را غیرجدی بگیریم.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ابراهیم قادری، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدویتهای اعمال شده در بحث کرونا در هفته های اخیر تاثیر بسیار چشمگیری در بهبود وضعیت ویروس کرونا داشته است ولی نباید خطر این ویروس را غیرجدی بگیریم.

این مقام درمانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با این وجود هنوز باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی نهایت دقت را داشته باشیم، زیرا خطر ویروس کرونا همچنان در جامعه باقی است و در صورت رعایت نکردن این موارد احتمال بحران این ویروس در بهمن ماه دور از انتظار نخواهد بود.


بیشتر بخوانید:

مشمولان ثبت نام جدید وام کرونا چه کسانی هستند؟

۸۲۰۱ ابتلا و ۲۲۱ فوتی جدید کرونا در کشور


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: براساس آخرین آمارهای موجود شهرستان های بانه، سقز، مریوان، دهگلان و سروآباد در وضعیت زرد هستند و وضعیت بقیه مناطق استان کردستان نارنجی می باشد.

قادری در پایان سخنان خود گفت: در مناطق زرد، غیر از گروه شغلی چهار، بقیه مشاغل می‌توانند فعالیت کنند ولی در مناطق نارنجی فعالیت گروه‌های شغلی۳ و ۴ همچنان محدودیت دارد.

عباسعلی ـ استان کردستان

223931